tisdag 15 april 2014

Tisdag

Mysig dag kort och gott. I morse åkte jag och köpte färska frallor till min och Sophias frukost, passade även på att inhandla dom sista varorna som behövdes för salladen som skulle serveras till lunch. Jag och Sophia hade planerat att göra klart våra studentinbjudningar, vilket hon gjorde. Däremot blev jag snabbt uttråkad och började titta efter smink istället. Så typiskt mig, men ska faktiskt beställa hem lite nytt redan ikväll. Hur som helst. Till lunch fick jag ännu en gäst, nämligen Amanda och resten av eftermiddagen sätt vi och pratade om allt man kan tänka sig (mest balen och studenten) och gjorde klart ett arbete som vi håller på med i svenskan.

Vid kvart i fem blev jag och Sophia upphämtade av Micke och tog oss till Bottnaryd. Det är där jag befinner mig nu och det är även där som dom två kommande dagarna ska spenderas. Tanken är att försöka plugga så mycket som möjligt och njuta av lugnet så mycket som möjligt. Det blir nog bra, eller vad tror ni? Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar