fredag 18 april 2014

Tanken bakom studentskorna


Det börjar sakta men säkert att närma sig den stora dagen - studentdagen. Jag har under en lång period velat fram och tillbaka om skor på studenten, vilka är fina, vilka är okej för fötterna osv. En period var jag inne på converse. Vita, låga converse, men inte nu längre. Om jag nu skulle vilja ha converse på studenten så hade jag varit tvungen att införskaffa mig ett par sprillans nya, då mina ser förskräckliga ut rent ut sagt och jag har inte lust att lägga 700 :- på ett par skor, bara för en dag. Ja, jag vet, jag hade kunnat använda mina converse hela sommaren, men jag har redan massor av skor. Ett par klackskor då? Visst det hade väl varit fint och högtidligt, men nej tack. På studentdagen vill jag kunna studsa och hoppa utan att få ont i fötterna och då är det bara att lägga ner tanken på klackskor direkt. Sen så kommer vi till ballerina skor, söta små ballerina och ja, jag tycker verkligen om ballerina skor, om det inte hade varit för det att jag aldrig hittar några som är riktigt perfekta. Därför blev det ett par vita, enkla tygskor från Din sko 99 :-.

1. Bekväma skor.
2. Jag räknar med att skorna KAN bli förstörda och därför var detta ett mycket bra pris.
3. Fina och enkla skor som passar både till klänning och jeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar