onsdag 2 april 2014

Onsdag

Hej på er vänner! Då var det onsdag igen, vilket betyder att halva veckan redan har passerat. Blir rädd över att tiden går så fort, det känns ändå som att det är en hel del som ska hinnas med innan studenten. Idag är det en sån där fullrulle-onsdag igen som jag kallar det, där det innebär NOLL tid till att pusta ut. Efter sista lektionen har jag ett prov som ska utföras, för att sedan åka till träningen och slutligen hamna i Huskvarna Sporthall där hela kvällen ska spenderas. Det är nämligen herrlagets sista hemmamatch för säsongen!

 
I morse var vi hurtiga jag och min man, då vi gick upp tidigare endast för att hinna med en promenad innan skolstart. Fint väder, men kallt, vilket ledde till kalla ben och röda kinder. Det kändes i alla fall bra att komma ut och få lite frisk luft. Dessutom fick jag massor av positiv energi när jag såg alla fina vårblommor som sakta men säkert börjar krypa upp i skogarna och skogsslänterna. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar