tisdag 29 april 2014

Härliga sol


 
En kort och slapp skoldag väntade mig idag, vilket passade perfekt med tanke på det fina vädret vi har. Det enda jag vill nu är att vara ute och bara njuta så mycket som det går. När skolan slutade vid halv tolv-tiden tog jag och Sophia bilen upp till Axamo där vi sprang en sväng.
 
När jag kom hem möttes jag av min fina pojkvän som också hade tagit sig en springtur. Vi bestämde oss för att skära upp lite god frukt och sitta och smaska på i solen sååå, så fick det bli helt enkelt. Nu har Oscar åkt till jobbet och jag sitter och filosoferar framför datorn. Jag ska alldeles strax hoppa in i en dusch innan träning för små-tjejerna väntar. Efter träningen ikväll väntar någonting roligt för mig, jag ska nämligen bort till en granne här borta för lite sminkning. Vi ska testa vilka färger jag passar i och hon ska ge mig lite tips inför min balsminkning. Det blir nog superroligt. Ha en fortsatt bra dag i solen. Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar