söndag 6 april 2014

Min helg i stora drag

... Och så var även det här helgen över. Fredagen blev som sagt lugn och skön, en riktig hemmakväll skulle jag nog beskriva det som. Hemköpt pizza och bänkade framför let's dance klockan åtta. Resten av helgen känns det som att jag inte har gjort annat än jobbat och det stämmer faktiskt om man tänker efter. Två pass har jag hunnit med, sex timmar vardera och lyssna på det bästa av allt:
Idag fick jag hänga på Sophia på Rubinen, såååå roligt.
 
Utöver jobbpassen så har jag hunnit med att mysa sönder med Oscar. Igår åkte vi hem till honom på landet och bara va hela kvällen. Åt god mat och låg i varandras famnar fram till läggdags - det bästa som finns.
 
Annars vänner har jag ägnat mig av några avsnitt "Tjockare en vatten". Jag kan inte säga något annat än att jag är totalt fast. Nu väntar långfilm på fyran. Hoppas att ni har haft en bra helg!
 
 
Jag har varit sugen på att köpa nytt te länge nu. Har kört på mitt gamla vanliga som innehåller citrusfrukter men nu har jag tröttnat. Det passade perfekt att åka och köpa två nya smaker efter eftermiddagens fotbollsmatch. Jag var helt genomfrusen och vad passar då inte bättre än lite te?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar