torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag

Vaknade upp bredvid min favorit i morse vid halv tio snåret. Vi skippade frukost och började istället planera en smarrig lunch - smörstekt potatis med lax och skagenröra. Oscar fixade laxen och salladen och jag fixade potäterna, perfekt teamwork om ni frågar mig. Vi dukade med finporslin och hade en fin stund tillsammans vid matbordet.

Det blev en liten vilostund efter maten och sedan en dusch för min del innan det bar iväg in till staden. Jag skjutsade Oscar till jobbet för att sedan åka hem och slappa en stund. Min snälla bror överraskade mig med en glass (undra vad han vill ha nu...!?) och sedan bar det iväg mot Råslätt. Jag lär mig mer och mer för varje "bredvidgång" och ser fram emot sommaren redan nu. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar