torsdag 3 april 2014

Förväntansfull

Ikväll har jag någonting spännande som väntar mig, nämligen en make up utbildning på Huskvarna stadshotell. Först var jag lite osäker på om jag skulle gå dit, men nu har jag bestämt mig - det är klart att jag ska gå! Jag skulle så gärna vilja lära mig mer om smink och hur man går tillväga för att få till en riktigt snygg vardags- eller festsminkning. För trots att jag inte sminkar mig speciellt ofta pga. lathet så tycker jag ändå att det är fantastiskt roligt när jag väl gör det. Jag har fått chansen att få gå på detta event eftersom jag är konsulent i företaget LR Health & Beauty systems och därför känns det som jag måste ta tillfället i akt.

 
Om DU skulle vara intresserad av att veta mer om sminket eller produkterna inom LR så är det bara att höra av sig till mig. Jag har både kataloger för smink, parfymer och olika sorters krämer för ansikte och kropp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar