onsdag 30 april 2014

Skönt att komma bort

Onsdag och sista skoldagen innan helg är inte alls dumt. Dessutom ska jag cykla till skolan för endast en lektion, så jag kan egentligen inte ens kalla det för en skoldag. Superhärligt!

I eftermiddag väntar ännu en bredvidgång på rubinen. Just nu är jag inne i en period där jag ska kombinera det nya jobbet med både skolan och tjejernas träningar, men jag gillar ju när det är fullrulle så det blir bra. Senare ikväll när jag har slutat ska jag hämta upp Oscar på hans jobb och efter det beger vi oss hem till honom, jag längtar redan nu. Den här veckan har det flugit runt massor av tankar i mitt huvud och det hjälper verkligen att få åka iväg i ett par nätter (den här gången blir det två). Jag och Oscar har turen att få två lediga dagar tillsammans (torsdag och fredag) innan en rolig helg väntar. Jag ser verkligen fram emot den här långhelgen och hoppas helt enkelt på det bästa. Ha det bra, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar