onsdag 23 april 2014

Här kan man vara

Kom precis hem från skolan. Det blev faktiskt cykeln som tog mig till skolan idag, vilket kändes bra. Visst är bilen bekväm men cykeln är bra den också om inte bättre. Den kostar ingenting, den behöver inte leta parkering på samma sätt och dessutom ger den mig lite extra motion. Tre flugor i en smäll, eller vad är det man brukar säga? Två flugor i en smäll? Äsch, nu var det ju tre.

Hur som helst fick jag ett prov avbockat idag, lika skönt som alltid skulle jag vilja säga. Endast en lektion efter provet återstod och nu sitter jag hemma i mitt lilla krypin. Jag älskar vår altan, den är underbar. Perfekt pluggställe också om ni frågar mig och det ska jag utnyttja ikväll. Klockan halv fem väntar träning och i samband med den väntar även några ärenden, ska bland annat åka och lämna tillbaka två låneböcker och hämta ett paket på Ica. Alltid spännande med paket, visst???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar