måndag 21 april 2014

Bra slut på lovet

Natten till idag spenderades på Skällingsö. När vi kom dit igår, jag och Oscar, så slog vi oss ner på altanen. Han tvättade sina golfklubbor och jag passade på att plugga lite. Lite senare, framåt kvällskvisten väntade en mysig påskmiddag tillsammans med Micke, Pernilla och Hampus och sedan blev kvällen fortsatt lugn. Vid kvart över åtta fick vi för oss att vi skulle ut på en kort promenad. Den korta promenaden blev tillslut 6 km, då vi hade så mycket att prata om. Är det inte galet? Ibland undrar jag hur det fortfarande kan finnas så mycket att prata om, trots att vi träffas varje dag.

I morse vaknade vi upp till sol. Vid halv elva-tiden fick vi för oss att tvätta den röda lilla bilen, så nu är den som sprillans ny (nästan). Sen kommer vi till det roliga. Oscar hämtade dirtbiken. Först blev jag rädd, men jag bestämde mig ändå för att åka tillslut och jösses vad roligt det var. Jag åkte först och Hampus sen och det var inte sista gången kan jag lova er.

Eftermiddagen har spenderats med Julia. Om jag har saknat den tjejen. Det blev först lunch på majoren, samtidigt som vi tog igen allt missat snack och sedan bar det iväg på äventyr. Vi åkte och köpte glass, för att sedan åka runt i bilen en sväng. Jag har aldrig tråkigt med Julia och när jag tänker tillbaka på vår tid tillsammans så är hon den som alltid har fått mig att skratta, trots att jag har känt mig helt förstörd. Julia är en sådan vän som jag kan träffa en gång om året men ändå ha lika roligt med. LOVE YOU GIRL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar