fredag 4 april 2014

FRIDAY


 
Fredag! Underbart! Helt okej skoldag. Fick mitt minnestal till farfar på retoriken avbockat, vilket känns som en lättnad. Det är alltid skönt när ett moment är klart så man kan lägga det bakom sig. Jag och min vän gick till Subway och åt en smarrig macka, innan jag lämnade av henne på stationen och vandrade tillbaka till skolan. Jag fick även ett glatt besked idag som fick hela min dag att lysa upp, mitt sommarjobb är nämligen spikat. Fem veckor i sommar ska jag jobba på Ädelstenens äldreboende på Råslätt, tror eller snarare vet att det kommer bli perfekt. Trots att det kommer krävas en hel del från mig själv så tar jag det som en rolig utmaning och redan i helgen väntar två extraturer för mig - SUPERKUL!
 
Ikväll väntar pizza med pappa, ogge, Martin och farmor framför let's dance. Gosigt värre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar