lördag 29 mars 2014

Uppdatering

Vaknade upp bredvid Sophia, gosigt värre. Gårdagen spenderades tillsammans med henne och Carro, vilket var supermysigt då det var så längesen vi träffades allihop. Godis- och chipsätande, tjejsnack och let´s dance. 5/5 toasters


Efter frukosten idag bar det iväg till hälsohögskolan som hade öppet hus. Så givande om ni frågar mig. Vi fick chansen att ställa alla frågor som vi funderade över och gissa vad jag fick göra? Testa på att ta ett blodprov, wooho. Tror det passar mig perfekt att läsa till sjuksköterska i framtiden. 


När vi kom hem igen var det dags att epilera benen och trots att jag trodde att jag skulle dö så överlevde jag trots allt. Jösses Amalia vad ont det gjorde, jag skojar inte. Samtidigt som jag satt och kved frågade Sophias mamma om det är så ont det gör att föda barn. Haha, orkar inte att jag alltid ska jämföra alla smärtor med en förlossning.


Slutligen käkade vi grillad mat, smarrigt värre. Nu sitter jag framför datorn, mätt i magen och svidande ben. Är mer än redo för en kväll i Mullsjö med mina pärlor för att sist men inte minst äntligen få pussa på min älskling igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar