måndag 24 mars 2014

Bästis på besök


 
Två lektioner stod på schemat idag, retorik och bageri. I retoriken ska vi skriva ett högtidstal och jag har bestämt mig för att framföra ett minnestal till min fina farfar som gick bort för fem år sedan. På bageriet bakade vi torskakaka och i slutet var jag så trött på det så jag valde att skippa sista momentet och ta hem bakverket istället, haha... typiskt mig. Jag hämtade upp Sophia på vägen och val hemma tog vi en kopp kaffe för att sedan påbörja plugget. Vi har faktiskt varit riktigt duktiga och endast tagit paus för lite pizzakäk och en sväng upp till a6. Nu ligger vi äntligen nerbäddade och klara inför natten. Tanken var att titta på det senaste avsnittet av Top Model Sverige, men nej då har tv3play lagt ner sin sida för lite uppdatering, såååå typiskt. Hur som helst, mysigt med lite sovsällskap, har varit väldigt tomt dom senaste nätterna. Ser framemot en bästisnatt. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar