fredag 14 mars 2014

Som en gravid kvinna

Eftermiddagen ägnades som sagt åt presentshopping. Ikväll ordnade jag med megaballonger och tipspromenad hemma hos familjen Swahn. Antalet rätta svar gav ledtrådar till presenten som var gömd någonstans i huset. Hampus uppskattade "leken" och blev supernöjd med sina nya benskydd och fotboll. 

Utöver detta fortsätter magen att spöka. Ena timmen går det hur bra som helst och jag känner mig frisk från den skiten som har varit, samtidigt som det nästa timme känns som min mage ska sprängas. Så otroligt jobbigt, med tanke på att hela humöret styrs efter hur magen mår. Om magen mår dåligt så orkar man ingenting, det enda som går runt i hjärnan är hur ont det gör. Ikväll känner jag mig som världens osexigaste tjej. Min mage ser ut som en ballong, precis som om den vore fylld med massa luft eller precis som om det låg en bebis där inne som väntar på att få komma ut. Nej, fy för magont. Hoppas på en bättre lördag. Då ska vi fira lilla mamma, sen blir det en LUGN dag, jag vill bara att det här ska försvinna - NU. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar