måndag 10 mars 2014

Livet


 
Måndag igen. Veckorna går så fort så att man knappt hinner blinka. Idag fyller min älskade far år, hela 46 år blev han idag. Det resulterade i paketöppning, smörgåstårta och prinsessbakelse + lite kvalitétstid med familjen då såklart. Mysigt måste jag säga!
 
Efter det rullade bilen mot Bottnaryd med Oscar. Jag tvingade honom att stanna vid sjön, det såg så otroligt fint ut så jag var bara tvungen att ställa mig och titta en stund. Oscar åkte hem och jag stannade kvar. Vilken underbar plats, det är inte klokt. Ibland brukar jag säga att jag bara vill skrika i frustration. Tror att ni förstår vad jag menar. Jag har aldrig fått något riktigt tillfälle att testa på det innan, men nu fann jag ett tillfälle. Jag gav ifrån mig ett riktigt vrål och kände hur allting släppte, vilket känsla. Imorgon sticker jag till Stockholm och jag har noll förväntningar. Kram vänner!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar