tisdag 25 mars 2014

Hej tisdag

Vilken mysig kväll vi hade igår jag och min vän. Vi släkte lampan redan innan tio men vi fortsatte prata en bra stund efteråt. Det är så skönt att vi är så lika och delar ungefär samma åsikter, vi kan stötta och peppa varandra i dom flesta samtalsämnena som kommer upp. Jag är så glad och tacksam över att jag har det så för det är inte vem som helst som har en vän att prata om precis allting med, tack för det.

 
Vaknade upp till sol. Trots att själva luften fortfarande är lite för kall för min smak så är det fortfarande en ren lycka när solen tittar fram, det gör så mycket med humöret. Schemat idag är tajt för min del. Först och främst väntar en skoldag, efter det ska diskussionen på gymnasiearbetet göras klar och ikväll väntar både träning och coachmöte. Hoppas att ni får en härlig dag i solen. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar