söndag 16 mars 2014

Sjukstuga


 
Här ligger jag hemma i min säng och dricker vatten medans resten av familjen är ute och roar sig. Natten var även denna jobbig, somnade klockan halv fyra efter att ha legat i Oscars famn och kvidit i några timmar. Tur att jag har honom kan jag säga och det känns lite jobbigt att han åker till Åre på fredagnatt, kommer att sakna ihjäl mig. Hur som helst, febern har gått ner lite vilket känns som en lättnat, men ingenting smakar fortfarande.. får nöja mig med vatten.
 
Jag hade tänkt utnyttja min sjuka söndag med lite plugg. Jag har fortfarande inte skrivit klart alla mina uppsatser i religionen och det börjar dra ihop sig nu. Det slog mig precis att det är mindre än tre månader kvar till studenten nu, är det inte helt sinnes? Jag funderar ofta på var alla kommer att hamna någonstans och vilka jag kommer fortsätta hålla kontakten med. Målet är i alla fall att njuta till MAX dom här sista månaderna, för sen vet man aldrig var vindarna bär en. Ha en bra söndag vänner! Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar