onsdag 12 mars 2014

Stockholm

Hej på er! Hoppas att allting är bra. Igår åkte jag och klassen till Stockholm för ett besök på Dramaten och övernattning på ett vandrarhem på Skeppsholmen. Tanken var även att besöka lite olika museum, men för min del blev det endast ett på Naturhistoriska. Natten blev hemsk och min mage levde rövare. Jag vaknade varannan timme av hemska smärtor och svettningar. Det var ännu jobbigare att se min vän må så dåligt, usch fy fan. Tur att vi har så vänliga lärare som fixade med biljett på Swebus så vi kunde åka hem tidigare. När jag kom hem blev jag nerbäddad i sängen av min fina Oscar och efter en stunds vila traskade jag ner till papsen i soffan. Där har jag nu legat med en gosig filt och bara pratat och pratat, det behövde jag. Snart är det dags att försöka fixa lite käk till magen, frågan är bara vad.....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar