måndag 17 mars 2014

Jag börjar tröttna på det här...

När jag vaknade i morse trodde och hoppades jag på att allting var över, men nej, icke. När jag kom hem började magsmärtorna igen och ju tröttare jag blev, desto mer misstänkte jag att febern hade kommit tillbaka (vilket jag hade rätt i). När jag hade tagit febern och insåg att jag faktiskt fått tillbaka den så orkade jag inte mer utan ringde direkt till min vårdcentral, så nu ska jag dit imorgon. jag misstänker att det är massor av prover som ska tas och det är ju inte direkt det roligaste, men jag gör verkligen vad som helst för att bli frisk. Dessutom vill jag så himla gärna få reda på vad som orsakat all den här skiten... Får se vem som följer med mig, både mamma och Oscar har erbjudit sig. Så fina.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen (IGEN) med lite vatten i handen, alvedonen har börjat värka, så det känns helt okej på den fronten. Känner mig däremot som en zoombie, ingen kraft och ingen ork till någonting. Det enda jag vill är att bli frisk - snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar