fredag 21 mars 2014

Min eftermiddag och kväll

Det blev alltså en mysig dag hos familjen Swahn. När vi kom hit vid fyra-tiden blev det sång och paketöppning, än en gång är jag så otroligt tacksam. Av Oscar fick jag äntligen mina efterlängtade converse, av Oscars föräldrar och Hampus fick jag fina skålar och ett par urläckra gummistövlar som jag ska använda när jag och Pernilla plockar bär och svamp senare i år, jag fick lite godis av Oscars farmor och farfar, ett ljus av Oscars moster med familj och ett halsband av Oscars mormor och morfar. Bara tanken på att alla vill vara med och bidra är ju såååå fin, blir så varm i hjärtat. Annars har vi käkat tårta, tacos och chips med dipp. Vi har suttit och kollat på den fööör långa HV-matchen som slutade med vinst och nu myser vi riktigt ordentligt innan avfärd. Jag unnar verkligen Oscar den här resan, men samtidigt måste jag såklart erkänna att det kommer bli tomt. Han har blivit min livskamrat som jag somnar bredvid och vaknar upp bredvid. Jag ska nog överleva, inatt blir det sleepover med Hampe! Hoppas att ni har haft en bra start på helgen. Bamsekram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar