måndag 31 mars 2014

Måndagsmys


 
Idag har jag hittills hunnit med att titta klart på en film, tagit ett varmt bad, beställt ny läkartid och ätit. Känns så himla surt att jag fortfarande inte känner mig helt återställd. Jag har fortfarande värk från nedredelen av magen, bak i ryggen och ner i benen. Inte roligt alls. Hoppas på att få ett vettigt svar på vad det kan vara imorgon när jag ska till läkaren igen. Nu ligger jag i sängen, mätt och belåten, samtidigt som jag skriver en uppsats i religion. Kämpa säger jag bara. Jag har sällskap av min kissemisse, så gosig. Dessutom har min andra gosis inte hunnit bege sig till jobbet ännu, så jag har lite sällskap utav honom också. I eftermiddag väntar promenad med Sophia. Det ska bli skönt att komma ut lite, jag blir så otroligt seg av att bara ligga inne. Ibland kan jag känna att värken i benen och ryggen blir lite bättre av att jag rör på mig också. Jag är glad över att värken inte hindrar mig från att leva mitt vanliga liv, det är bara lite jobbigt att det aldrig går över.
 
Vad som händer senare är än så länge oklart. Jag skulle egentligen behöva plugga lite till, men motivationen finns inte riktigt där som jag hade önskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar