torsdag 13 mars 2014

Solen lyser, himlen är blå


 
Mamma fick precis med mig ut på en kort promenad, hon tyckte att jag behövde lite luft (det är många som har klagat på att jag har varit blek dom senaste dygnen). Skönt väder, då jag bara behövde ha en fleece på mig. Trots det sköna vädret så orkade jag inte speciellt mycket. Känner mig fortfarande utmattad i kroppen, svaga ben och dålig kondition. Målet med dagen är i alla fall att vila upp mig. Jag satsar på att gå till skolan imon, då jag känner mig på bättringsvägen. Det får nog dock bli en ganska lugn helg, när magen är i obalans brukar det ta ett tag för den att hitta tillbaka till sitt rätta jag igen. Jag är överlycklig över att hungern är tillbaka åtminstone, det är det viktigaste och en härlig känsla. Jag har ju som sagt lite att ta igen. Igår blev det två minimackor till frukost, en halv yoghurt och ett wienerbröd till lunch och två pannkakor till kvällsmat. Inte riktigt likt mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar