tisdag 15 juli 2014

Veckans planer

I morse väcktes det ett sug om att åka på ett litet äventyr till Borås för att se om det finns någon bra shopping. Det var längesen jag köpte kläder och är inte sugen på att åka upp till A6 eller in till stan här i Jönköping. Någon som har bra erfarenhet av Borås? 

Imorgon bytte jag pass för att kunna spendera kvällen i Bottnaryd med vänner. Det var ett tag sedan alla var samlade nu så det lär finnas lite att ta igen.

På torsdag är jag bjuden på sju års kalas. Mitt lilla hjärta Lisa fyller hela sju år på torsdag och att jag blir inbjuden till släktkalas är bara för bra för att vara sant. Helt fantastiskt. Nu ska jag bara hitta den perfekta presenten för min prinsessa. 

Ledig fredag, lördag och söndag. Så härligt med lite långledigt. Det var ett tag sedan jag var ledig i mer än en dag nu så jag ska njuta till max. Helgen ska spenderas tillsammans med familjen. På fredag morgon rullar bilen mot Ullared. När vi känner oss klara där, troligen senare på eftermiddagen så rullar bilen vidare mot Halmstad. Om vi stannar en eller två nätter är inte bestämt, men en hotellnatt ska vi åtminstone sova. Vi kommer alltså antingen hem på lördag kväll eller söndag beroende på om vi känner oss nöjda eller inte. Min erfarenhet säger att Halmstad är en liten och mysig stad. Jag och Oscar var där när han fyllde tjugo och jag tyckte det var så mysigt. Självklart planerar jag även att bada i havet om vädret tillåter. 



En bild från den lilla roadtrippen igår kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar