tisdag 8 juli 2014

Klådan från helvetet

Jobbade 06.45-13.15 idag. Resten av tiden har ägnats åt att klia mig själv. Har 53 bett på benen. Först var jag säker på att det var myggbett men nu finns även misstankar om loppbett (RYSNINGAR), usch. Jag fick panik och började städa igenom hela mitt rum. Bytte sängkläder och städade i varenda liten vrå. Sorterade kläder, torkade ytor och kastade skit. Jag passade på att ligga i solen en stund också, samt diskuterade och planerade lite med mamma och pappa. Vi pratade om att åka till Ullared och stanna över på hotell vid västkusten någonstans. Vi får se vad som blir av helt enkelt. Slutligen åkte jag och köpte en fläkt. Det behövdes kan jag säga er. 

Imorgon blir en bra dag. Då ska jag träffa mina två pinglor för matlagning och tjejsnack innan Amanda drar vidare till USA. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar