onsdag 30 juli 2014

Kvällspromenad på landet

Intensiv dag måste jag säga. Vem hade kunnat tro att Oscar skulle stå med ett lägenhetskontrakt i handen såhär på onsdagkvällen? Inte jag iallafall. Visningen gick suveränt och det fanns ingenting att tveka på. En ljus lägenhet med lagom utrymme. Hur fin som helst om jag får säga det själv, över förväntan helt klart. Eftermiddagen och kvällen har spenderats i skogen ihop med Pernilla och blåbären. Vi fick ihop en hel del och hann både med att prata om livet och få lite träning på köpet. 

Nu ikväll har jag och Oscar varit ute och promenerat runt Skällingsö. Allt vi har pratat om har handlat om det kommande, om det nya och spännande livet som väntar. Vi båda kan knappt tro att det är sant. Det måste ha varit ödet det här. 


Mina nya älsklingsbyxor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar