torsdag 10 juli 2014

Kiwi i solskenet

Jösses vilket väder Sverige och Jönköping bjuder på. Kan nästan inte tro att det är på riktigt. Vaknade upp strax efter nio och har sen dess pendlat mellan att ligga i solen och gå in och svalka mig lite. Nu är klockan halv två och jag ska förbereda mig inför eftermiddagen och kvällens jobbpass (14.30-20.30). Lite lagom långt och jag uppskattade dagens sovmorgon då jag behövde ta igen mig lite. Annars hoppas jag på ett kvällsdopp när jag har slutat senare ikväll, alltid mysigt med småsaker som livar upp humöret och det är bäst att passa på när solen är framme. Håller ni inte med?? 

Helgen är fullproppad. Imorgon bär det av till Skällingsö för troligtvis fiske och övernattning. Lördagen ska spenderas i Taberg med alla Oscars fina kusiner och söndagen ska ägnas åt ett jobbpass.  Kram på er alla solstrålar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar