torsdag 3 juli 2014

Jobbhelg väntar

Ikväll har jag och Oscar varit och sett "walking on sunshine" på bio. En musikal som innehåller mängder med gamla goa låtar och utöver det en kärlekshistoria. Det uppstår krockar mellan systrarna som är kär i samma kille osv osv. Bra film, men kanske inte direkt den bästa jag sett. Förra filmen valde jag och därför fick Oscar välja den här gången. Jag ångrar inte att jag gick på den iallafall.

Snart ska jag krypa ner i sängen då jag behöver samla energi inför helgens turer. Imorgon jobbar jag 13-21, lördag 07-21 (delad tur) och söndag 06.45-16. Heja, heja! 



Ikväll känner jag mig lite extra glad, varför kommer ni få veta så småningom. Hur som helst tyckte jag att den här bilden passade bra till mitt humör. En bild från midsommarafton på Rhodos som spenderades med fina Sophia på "Jack's". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar