lördag 26 juli 2014

Jobbhelg

Dagen har ägnats åt jobb, ett pass från 12-20.30 väntade mig idag. Tänk att det redan har gått fem veckor sedan jag påbörjade mitt sommarjobb och imorgon är det min sista dag. Det är inte klokt när man tänker efter. 

Jag planerar att ta dagarna som dom kommer nu framöver. Om jag får jobberbjudande är det självklart välkommet det också. Annars fick jag hem boken som jag har beställt inför högskoleprovet igår så den ska jag börja kika igenom nu dom närmsta veckorna. Eftersom Oscar ändå inte har semester förrän om två veckor kan jag lika gärna ligga i och göra nytta nu innan vi tillsammans ska njuta av lite ledighet. Vi är sugna på att åka iväg bara över någon natt. Är det någon som har förslag så kommentera gärna. 

Inom en snar framtid ska jag även berätta lite om hur jag har tänkt mitt liv inför den kommande hösten, men just nu väntar sängen. Imorgon jobbar jag delad tur och det betyder att jag behöver så mycket sömn som möjligt inatt. Ha en fortsatt bra helg nu. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar