måndag 14 juli 2014

Förlovad


Vilken fantastisk dag. Att jag och Oscar har gått och hållit på det här i en vecka nu. Det har varit svårt att hålla tyst, har så gärna velat berätta men samtidigt har det ändå skapat ett visst pirr. Vi hade bestämt den sjunde juli tjugohundrafjorton men ringarna tog några dagar att beställa så vi fick dom inte direkt. Oscar överraskade mig med jordgubbar, ljus och Pommac på en filt i hans rum förra måndagen. Hela kvällen var magisk, vi skrattade, grät, kramades och bara var. ÅH! Hur som helst... Idag fick vi samtalet om att ringarna äntligen var på plats och vi åkte och hämtade dom direkt. Berättade för mina föräldrar som blev otroligt glada, sen vidare till Oscar som likaså hans föräldrar kramade om oss med glädje. Jag har ringt runt till släkten och berättat nyheten och alla har gett mig så mycket glädje. Dessutom stärks beslutet så enormt när alla är så stöttande. Flera flera hälsningar har plingat in till min telefon och jag har blivit lika tårögd varje gång. Älskar mina nära och kära. Jag vet vilka jag behöver i mitt liv för att må bra och dom kommer jag hålla nära så länge jag lever. 

Tack Oscar, tack för att du lyser upp mina dagar. Tack för att du ser en framtid ihop med mig. Tack för att du finns och för att du älskar mig för den jag är. TACK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar