torsdag 3 juli 2014

Hemmaträning och Chili thai

Jag lyckades somna om strax efter sju cch vaknade sedan vid halv elva igen, så fantastiskt skönt. Jag gjorde sedan mamma sällskap medan hon bakade bullar och sen tog jag tag i mitt liv och körde ett träningspass på vardagsrums golvet. Jag körde armar och mage. Framåt ett började vi bli hungriga och så föreslog jag mat ute. Det slutade med att jag, martin och mamma tog bilen ner till stan och åt på chili thai. 

Nu är jag hemma igen och ska vila i någon timme innan jag ska ner mot stan igen. Ikväll väntar bio, "walking on sunshine". Det gäller att ta vara på veckodagarna när hela helgen erbjuder jobb. Det bästa med att jobba helgen är iallafall att jag är ledig på måndag när dom flesta andra ska återgå till vardagen. Vi hörs snart igen. KRAAAM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar