torsdag 17 juli 2014

Lisa, sju år

Idag är det inte vilken dag som helst. 17 juli betyder att det är Lisas födelsedag. Tänk vad tiden går undan, tänk att det var sju år sedan jag fick veta att bröderna Rygert blivit storebröder till en liten flicka. Världens sötaste flicka. Lisa. Familjen Rygert blev tidigt dom som jag kom att kalla för min andra familj och än idag har jag ett fint band till dom. Emil, Kalle och Lisa är som mina syskon. Jag skulle göra allt för att se dom glada. 

Det ska minsann bli underbart att närvara på släktkalaset i eftermiddag. Nu ska det bara inhandlas en present innan jag är redo. Nu ska jag njuta sista fem minuterna av min rast på rubinen. Hörs i eftermiddag! 


Sommaren 2010. En varm sommardag som spenderades med Sophia och Lisa som då var 3 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar