söndag 13 juli 2014

Jobbsöndag

Fika, fotboll, snack, kurragömma, rundpingis, grillad mat, ännu mer snack om livet i regnet, kröp ner under mysiga filtar i trädgården, skrattade, kramades, spelade ännu mer fotboll (fast nu i regnet). Underbar kväll, verkligen. Tack till Ingela och Didde för plats att vara på, samt mat såklart. Tack till Oscar, Jonna, Andreas, Sara, Daniella, Adam, Hampus och Josefin för det bästa sällskapet. Tack även till Charlotta och Daniel som kom förbi och sa hej. Min kväll blev verkligen lyckad och jag är så glad över människorna som jag har kommit nära tack vare Oscar. Det här ska vi göra om, flera gånger och jag längtar redan till nästa gång.

Idag väntar jobb. Hoppas att passet går både snabbt och bra. Har nämligen känt av lite halsont dom två senaste dagarna. Jag har åtminstone fått 10 timmars sömn inatt och det hoppas jag att jag står mig på. Ha en bra söndag! Kram! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar