onsdag 23 juli 2014

Nytta och jobb

Vaknade upp i mammas och pappas säng klockan halv tio bredvid min sötis Milou. Gjorde lite nytta här hemma så som tvättade, hängde tvätt, plockade ut diskmaskinen och klippte gräset innan jag åkte vidare till jobbet. Ett pass från 13-20.30 väntade mig idag. Värmen uppe på avdelningen är det som tar på mig mest, puuuuuh. Hur som helst så ligger jag nu i min säng och lyssnar på Bingo och Katrins podd. Tanken är att ligga och somna till den, somnar vilken sekund som helst. Tre dagar kvar på mitt sommarschema och jag känner att jag behöver lite ledighet nu, lite tid att vila upp mig innan livet börjar på riktigt efter sommaren. Imorgon väntar tidig uppgång och jobb mellan 7-13, efter det beger jag mig till Skällingsö. Jag ska lägga mig på gräset, i solen och bara ta dagen som den kommer. Om jag får bestämma blir det fiske imorgonkväll, hoppassas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar