söndag 10 augusti 2014

Världens bästa bror

Trots att Martin helst inte umgås med sin syster Lisa så hittar vi ändå våra stunder tillsammans. Martins största intresse just nu är gitarren och jag tackar ju inte direkt nej till att få höra en trudelutt (och sjunga med förstås). Ikväll strax innan elva gick jag upp till honom, knackade på och frågade om vi inte kunde spela och sjunga lite. Jag älskar det. Det blev bland annat "utan dina andetag" och "what are words". Som sagt, trots att Martin lever sitt liv och jag mitt så har vi ändå det där syskonbandet. Nu när Oscar ska flytta har jag erbjudit Martin mitt rum (det stora rummet) och han sken upp som en sol. Så nu ska jag flytta in i minirummet igen, precis som det var förr. Jag offrar mig!!



Storasyster och lillebror. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar