torsdag 28 augusti 2014

Underbar dag

Underbar dag, det är så jag beskriver min torsdag. I förmiddags åkte jag och gjorde en hel del ärenden. Inhandlade mediciner till förkylda familjen, köpte födelsedagspresent till min vän, inhandlade namnsdagspresent osv osv. Fick även med mig ett par ursnygga träningstights, lägger upp bild imorgon. 

Hann även med att äta lunch med pappa och hämta Martin i skolan innan jag pallrade mig hem till Sophia. Snacka, snacka, snacka - som vanligt. Vi drack kaffe och pratade lite till. Efter det slog vi oss ner i soffan och kollade sminkvideos och sen sminkade Fia mig (se bild). Blev riktigt bra tycker jag, speciellt med tanke på att det var hennes första sotning någonsin. Vi åkte och köpte pizza med Fille och spenderade resten av kvällen vid matbordet där det bjöds på trolleritrick. Så enkel men ändå SÅ mysig dag. Älska! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar