lördag 23 augusti 2014

Lite sådär halvt sjuk

Klockan är mycket, strax efter ett på natten. Jag ligger i Oscars säng och klagar på att jag har ont. Ont i näsan, ont i huvudet, ont i magen osv osv. Jag mår precis som jag brukar göra strax innan förkylningen bryter ut. Hoppas inte att det blir värre än såhär. Vi har iallafall precis tittat klart på en Beck film, samt lyssnat klart på Katrin och Bingos senaste podd. Han är för fin min Oscar. Kramar, tröstar, stoppar om och finns där. Han frågar hur jag mår gång på gång, om det finns någonting som han kan göra. Jag älskar honom, från djupet av mitt hjärta. Tänk att vi fann varandra igen, den tanken slår mig ofta. I vinter är det tre år sedan vi hittade tillbaka till varandra efter "uppehållet". Idag är vi förlovads och pratar om hur vår framtida lägenhet ska inredas. Jag säger och tänker det ofta - det måste vara menat att det skulle vara vi, det bara måste. 

Godnatt vänner, sov gott och ha en fin helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar