söndag 3 augusti 2014

Risbro med vännerna

Hej på er! Nu är jag hemma efter två nätter i farmors sommarstuga. Personligen så hade jag en fantastisk kväll igår och jag kan inte vara annat än nöjd med mitt och Oscars lilla firande. Vi grillade, hade fem-kamp och åt tårta. Fram mot kvällen blev det sång och lite dans och slutligen, vid ett-tiden snack ute vid en liten eld. Fina presenter fick vi också, bland annat en middag med Sophia och Viktor, en grillbok av Per Moberg och en brödrost. Utöver det, sååå fina blommor. Det blev sent, jag tror jag somnade strax efter tre och det resulterade i en lång sovmorgon till 12. Idag är jag seg, men det får det absolut vara värt. Hoppas att ni också har haft en bra helg. Kram så länge!


Blommor av Sophia och viktor, Carro och Robin och Sebbe med familj. Blev överraskad när jag fann fina rosor på köksbordet när jag kom hem. Tänk vad lite kan göra så mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar