måndag 18 augusti 2014

Hotellfrulle och basket

Började dagen på bästa, möjliga sätt - hotellfrulle med bästis. Det är andra gången på en vecka, men är det semester så är det. Vi passade på att catcha up lite, pratade om det som händer nu och det som ska komma. Vi passade även på att strosa runt lite på stan när vi ändå var där nere och Sophia fick med sig en hel del "små-plock".  Mysig förmiddag iallafall och jag hade inte förväntat mig något annat heller för den delen. 

Vidare hem till Oscar. Vi åkte runt i alla Huskvarnas skolor för att sätta upp affischer åt Brahe basket. Snacka om snälla. Vi fick oss en roadtrip på köpet och jag som älskar att köra bil i regn klagade inte det minsta. 

Kvällen har spenderats i hallen på Öxnehaga, första träningen för mig och tjejerna, samt mina nya coach-vänner. Nu är vi en trio. Det är jag, Oliver och Kevin som ska hjälpas åt och efter idag känns det hur bra som helst. Jag tror att det blir en bra säsong minsann. Det finns ingen anledning att tänka på att det skulle sluta på något annat sätt. Kraaaaam! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar