onsdag 6 augusti 2014

En snabb update

Sovit ut, njutit på landet, plockat blåbär, ätit pannkakor, jobbat på rubinen och gosat ner mig i sängen bredvid Oscar. Det är ungefär det som min dag har erbjudit, kort och gott. Fick även veta att jag inte kom in på högskolan, vilket inte direkt kom som en överraskning. Nu har jag en blank höst framför mig och jag som trodde jag skulle ha ångest är mest förväntansfull. Inga krav, ingenting. Det känns som att jag får lite extra tid på mig att andas, att tänka, att komma på vem jag är och vad jag vill. Ja, tro det eller ej men jag trivs med framtiden som den ser ut nu. Antar att det kommer komma upp mycket tankar och funderingar här under tidens gång, så ni får helt enkelt chansen att hänga på. 

Just nu längtar jag till vecka trettiotre och trettiofyra. Då ska jag äntligen avnjuta två lediga veckor tillsammans med, ja ni får gissa vem själva. Planer inför veckorna kommer framöver. Nu ska jag krypa ner i sängen, i min säng. Har saknat den. Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar