fredag 15 augusti 2014

Sommaren 2014



Nu börjar sommaren lida emot sitt slut.. Och jösses vad fort det har gått ändå. Jag tog studenten och upplevde den bästa dagen i hela mitt liv. Inte nog med det så åkte jag och Sophia till Rhodos två dagar efteråt, som grädde på moset. En vecka fylld av värme, upplevelser och kvalitetstid innan jobbet satte igång. Sedan v. 26 har jag varit upptagen med jobb varje vecka. Jag har fått lära mig att ta eget ansvar och ta egna initiativ. Jag har helt enkelt vuxit som individ under den här sommaren, tack vare mitt sommarjobb. Såhär efteråt ser jag hur jag själv har stärkts som människa och hur jag har fått en ny syn på livet. Jag är glad över att ha fått jobba inom äldrevården och jag hoppas att fler tar den chansen. 

Just nu försöker jag ta det lugnt och njuta av min lediga tid, någonting som alla behöver och förtjänar. Jag ligger på latsidan och gör det som behövs göras, inget annat. Nästa vecka har jag ledigt också, efter det hoppas jag på lite jobb igen, kombinerat med basketen. Det ska bli spännande att se vad hösten har att erbjuda - helt klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar