måndag 4 augusti 2014

Ett varv runt Bårarp

Vaknade upp i en seg kropp efter löprundan igår och hade inga alls planer på att utföra någon träning idag, men det ändrade sig snabbt. Vid halv nio fick jag ett meddelande av Amanda, en tjej här på området som frågade om jag ville hänga med på en PW. Vi träffas mycket sällan, nästan aldrig och ändå hade vi mycket att prata om. Det är ju bara fantastiskt att man kan utnyttja att man bor så nära. Spontant är bra! 

Idag väntar en intensiv dag. Jag har tänkt städa igenom den röda lilla bilen då den har dragit till sig en hel del damm. Planer för resten av dagen är fika med Julia och träffa Sophia för blåbärsplockning innan jag beger mig mot Bottnaryd senare ikväll. Kram på er! 



Dryga 6 km avklarade. Heja, heja, heja! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar