lördag 9 augusti 2014

Min kväll

Finns det något lyxigare än att bli bjuden på mat och slippa alla förberedelser? Trerätters middag dessutom. "Toast-skagen", plankstek och blåbärspaj med te = proppmätt Lisa. Maten var verkligen fantastisk och likaså sällskapet. Oj vad vi har skrattat ikväll. Oscar och Viktor fantiserade om så sjuka saker och jag och Sophia kunde inte annat än att skratta med. 

Annars har vi investerat en soffa idag, eller man kan väl säga att det är Oscar som har gjort det. Ännu en pryl till lägenheten kan bockas av på listan. Just nu sitter jag hemma i soffan och pratar med mamma och pappa. Pappa hade gått och lagt sig när jag och Oscar kom hem men steg genast upp igen. Jag älskar dessa stunder. När vi kan sitta i olika hörn av soffan och bara vara. Det är vid dessa tillfällen som det slår mig hur bra jag har det. Hoppas er lördag har varit lika fin som min. Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar