måndag 4 augusti 2014

Måndag

.. Jag som skulle städa min bil, det blev inget med det när detta oväder drog igång. Ville inte direkt stå och dammsuga bilen i regn, så det blev ingenting med det. Hann dessutom hänga upp tvätten precis tills regnet kom, ingen tur på min sida idag.

Mysig fika med min älskade Julia. Jag säger alltid samma sak - jag har alltid kul med den tjejen. Tycker att det är så synd att vi inte träffas lika ofta längre, men men. Vi får helt enkelt ta vara på tiden när vi väl ses. Det blev ingen blåbärsplockning heller. Jag var inte så sugen med tanke på allt regn som kommit under dagen (blöt skog och blöta blåbär) och Sophia kände sig lite hängig. Det blev en sväng till Bottnaryd istället och på vägen dit hann vi iallafall med en liten pratstund, alltid mysigt. När jag kom hit hade blixten slagit ner och det kändes faktiskt kusligt, men nu är allt nästan som vanligt igen vilket är skönt. Oscars tv tog dock stryk men förhoppningsvis kan pappa försöka laga den, han älskar ju allt som har med elektronik att göra. 

Imorgon ska hela dagen spenderas här hemma hos familjen Swahn och jag hoppas att vädret är okej så jag kan plocka blåbär till min lilla mamma, då blir hon glad. Nu ska jag fortsätta titta på Beck och sedan krypa ner i sängen bredvid min andra hälft. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar