onsdag 27 augusti 2014

Ett riktigt kap

Jag och Oscar lyxade till det genom att åka och äta lunch på Chili Thai, muuums. Efter det bar det iväg direkt till Team Sportia då jag ville titta efter nya löparskor (som jag skrev igår). Jag älskar mina nya skor och behandlar dom redan som om dom var mina bebisar. Det bästa av allt var även att jag gjorde ett riktigt fynd. Skorna har kostat 1899 :- men jag fick dom för 999 :- på rean, WOHOOO. Jag hade en budget på 1000 :- och nu gick jag till och med 1 :- plus. Det kan ju inte bli bättre hörni. Inte nog med allt det positiva som jag redan nämnt, dom är ursköna också!!!


Jag hade bestämt mig redan innan sommaren att jag skulle unna mig någonting som jag verkligen ville ha när lönen kom efter sommarjobbsveckorna. Jag har velat ha ett par skor länge, då mina är utslitna och idag blev det äntligen av, yaaaay. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar