torsdag 28 augusti 2014

Sagan om studenten

Dagen som kom att bli den bästa i mitt liv började med att jag skickade selfie till Sophia, pigg och allert! 

Lika glad och taggad på champangefrukosten, skickade glädjefyllda bilder till nära och kära...

Dansade och sjöng i matsalen och det var nog där första dippen kom, kände att tröttheten hann ifatt mig. Väntan på urspringet kändes som en evighet...


 
Flaket var det bästa jag har varit med om - den lyckan. Oj, säger jag bara. Snacka om att jag var hög på adrenalin. Jag kände mig lyckligast i världen. Att sjunga " för vi har tagit studenten" tillsammans med klassen var så mäktigt. Hela flaket skakade och jag slutade aldrig skrika och sjunga. Världens bästa. Här ser ni mig hemma utanför radhuset, glad och påfylld med ny energi. 

 
Sist men inte minst. Mitt i natten, på mc Donalds, helt död. Så jäkla nöjd, men det enda jag längtar efter här är min pojkvän och min säng. Skickade bilden till pappa, sprang barfota tillbaka till Rådhusparken och blev hämtad av ogge. Somnade och vaknade upp med träningsvärken från helvetet. Till och med i käken, tack vare att jag skrikit så mycket. SÅÅÅÅÅÅ VÄRT! Ni som har studenten framför er har helt klart någonting att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar