fredag 26 september 2014

Uppe innan tuppen

Hej kompisar! Slänger upp ett litet inlägg såhär på morgonkvisten. Det blev lite dåligt med uppdatering framåt kvällen igår, men det berodde helt enkelt på att jag hade annat för mig. Jag var och tittade på Hampus fotbollsmatch som förövrigt slutade 10-0 och som innebar storvinst för grabbarna. Tillbaka på Skällingsö käkades det lax, sallad och en hemmagjord dressing innan läggdags. Det blev tidig läggdags igår, redan strax efter nio men ingen sömn förrän vid elva-tiden. Vad jag älskar dom stunderna. När jag ligger på min andra hälfts bröst och vi pratar om livets alla frågor. Om det som har varit och det som ska komma. I dom lägena vill jag aldrig somna, bara fortsätta prata och prata och prata. Tillslut har munnen gått i ett så länge att tröttheten börjar komma ifatt och efter en stund går det inte att hålla ögonen öppna längre. 

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova några timmar till. Ikväll väntar ett jobbpass på rubinen (15-21) och då vill jag såklart vara utvilad och redo till hundratio procent. Vi hörs senare! Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar