lördag 20 september 2014

Grattis alla "lisor"

Hej på er goa läsare! 

Det blev dålig uppdatering igår pga. fullspäckat schema. Först jobb, sedan hem och städa Oscars bil och slutligen bege mig till träningen. Direkt efteråt åkte vi hem till Viktor och Sophia i Ulricehamn. Tacos, idol och trevligt sällskap väntade. Roligt att catcha up igen. Nästa gång ses vi hemma i Oscars lägenhet innan Sophia åker till andra sidan jorden. 

Idag befinner jag mig på landet, i farmors sommarstuga. På vägen dit fick jag ett ljudmeddelande av Sophia och Viktor som önskade mig grattis på namnsdagen. När jag sedan kom fram möttes jag av blommor och några små presenter av familjen och lilla släkten. Så gulligt sååå. Nu väntar snart middag efter att ha klippt gräs och räfsat löv. Ha en bra lördag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar