torsdag 18 september 2014

Planer inför helgen

Hej! Allt bra med er såhär på torsdags förmiddagen? Med mig är det prima. Jag vaknade självmant klockan halv tio, utvilad och redo inför en ny dag. Det är alltså redan torsdag idag, helt ofattbart. Jag påpekar ofta hur fort tiden går men den gör ju verkligen det också. Idag väntar ett jobbpass 14-20.30 och likaså imorgon väntar ett fast då morgon istället, 7-13.

Jag har en superrolig helg framför mig som jag ser så mycket fram emot. Imorgon, efter basketträningen åker jag och Oscar direkt till Ulricehamn för att kika in Viktors nya lya. Jag chansar på att det blir någon form av middag tillsammans med honom och Sophia, sen lite tjöt i ett par timmar. Kul! På lördagförmiddag åker vi ut till farmors sommarstuga där släkten ska samlas för lite höststäd, samt fira min "plast kusin" Oliver som har fyllt år. Vi brukar räfsa löv, fika, elda upp ris, äta och ja, bara umgås helt enkelt. På kvällen åker vi vidare hem till Oscar där en liten kräftskiva väntar. Jag har tjatat om att jag vill äta kräftor och gå på kräftskiva, så nu jäklar.. haha. Nej, men jag ser fram emot det supermycket. I samma veva så har Micke fyllt år, så det blir ett bra sätt att fira honom på. På söndag hoppas jag på en ordentlig sovmorgon innan Oscar spelar match. Fullspäckad helg, men jag älskar det. Ha det bra kompisar, så hörs vi!

 
Titta vad jag hittade i min brevlåda i början av veckan. En namnskylt att ha på jobbet. Tack Pernilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar