onsdag 17 september 2014

Godmorgon!

Jag vaknade först upp klockan nio, men somnade om lika snabbt igen. Vid halv elva vaknade jag ännu en gång, den här gången av att telefonen ringde. Det var rubinen som behövde folk både imorgon och på fredag, så från att gå till att inte har några jobbtimmar den här veckan så fick jag nu två dagar och det kändes verkligen skönt. Hur som helst. Nu har jag precis ätit frukost och lagt mig i sängen under täcket igen. Om en stund ska jag sätta igång med lite städ här hemma, det är alltid kul att överraska mamsen med ett fint hus när hon kommer hem. Lite senare ska jag möta upp Jesper för plugg inför högskoleprovet. När jag fick höra att han också skulle göra det blev jag lättad, nu slipper jag sitta själv och traggla mig igenom allting ensam. Aja, vi hörs senare helt enkelt. Ha en superbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar