måndag 8 september 2014

Update

Bara en stund efter att jag hade kommit hem från Lager 157 åkte jag och Oscar iväg och shoppade lite till. Usch och fy vad pengar jag har spenderat idag känner jag..... men ska tillägga att det inte finns något köp som jag ångrar. Min älskade fästman bjöd på mjukglass, muuuums vad jag njöt av den. Vi var på Dormy där Oscar numera är stamkund och sedan var vi på Mio. Fyra jättefina ljuslyktor fick vi med oss (till lägenheten förstås), ska visa bild för er imorgon. Kan tillägga att det var rea och att vi köpte allt för ett mycket bra pris.

Annars har jag varit på träning ikväll, eller hållit i en träning rättare sagt. Fjorton tjejer var det idag och jag blir lika glad varje gång jag ser ett nytt ansikte som dyker upp. När jag kom hem välkomnades jag av ett paket (jag beställde sminkborstar och necessärer för ett tag sedan) och ett mystiskt, men fint brev. Efter att ha läst brevet ungefär tio gånger tillsammans med mamma så förstod jag att jag var bjuden på någon form av maskerad. Åh, jag längtar redan. Den äger inte rum förrän den första november, i samband med allahelgona men det ska bli superskoj. Nu väntar sängen för imorgon ska jag vara på plats för bredvidgång 06.45. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar